Kramar



Just nu ligger mina prinsar och sover, dom ligger och kramar varandra. Mina sötnosar! :) Jag la mej oxå, men jag har sån rethosta, så jag väckte dom hela tiden. Så jag klev upp i stället. Har precis käkat frukost, jag som aldrig äter mat på morronen, gjorde de i dag. Roger gjorde så god köttfärssås i går till middag, så jag var bara tvungen att äta de nu! :) Och de var mycket gott. Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, snart iaf.. Ska ta en var dusch, fryser som bara den.

Natten har varit jätte dålig, Elton vakna flera gånger redan på kvällen.. Och inte blev natten bättre. Men han sov iaf till lite innan 07, bättre än i går, då han vakna 05. Hatar just tiden 05, känns som att de är mitt i natten då!

Vi får se vad vi hittar på i dag, är ju lika tråkigt väder i dag oxå.. Roger prata om att åka och fiska, så jag och Elton blir nog bara hemma. Eller om vi kanske ringer mormor/gammelmormor? Hmm, vi får se!

Elton busade på golvet i går kväll :)
(Kolla in långhåret med lockarna, så otroligt söt!)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0