Inomhus



En hel dag inomhus med Elton går bara inte! Efter som att de var så dåligt väder i dag, tänkte vi bara stanna inne och mysa. Men Elton klarar verkligen inte av de! Han har gnällt, varit rastlös, hitta på hyss och velat gjort nått heeeela tiden. Så, inga fler såna här dagar!

Lite har vi iaf hunnit med. Jag fick först sovmorron till 10 (Elton och Roger sov 1½ timme dom oxå då). Jag har tvättat alla kuddar och täcken +bäddat nytt i sängen, skönt att ha de gjort. Sedan tog vi en kort promenad på Ica, handla lite smått bara. Vid 16 kom Martin och Gina, hade bjudit dom på middag. Roger gjorde korvstroganoff, mycket gott! Han gjorde även samma till Elton, men han tyckte inte lika bra om de.. Tror fortfarande att de beror på att de är förstora bitar. Han har ju ändå inga tänder! Men lite gick de ner iaf..

Elton somna hur snällt som hällst i dag, i sin säng dessutom! :) Han är så duktig! Får se om han sover där i natt eller om han kommer över till oss. Efter att han somnat, gjorde vi rabarberpaj. Super gott!
Har precis duschat och nu kikar jag på tv. Roger är ute och går, hans nyaste ide: En promenad varje kväll. Låter bra, skulle oxå behöva de..

I morron, lagomt till middag, kommer Jenny, Erland och Elay. Då blir de grillat, om vädret håller!
På onsdag blir de Drakborgen :)

Nu vakna Eltonm vägra somna om.. Så han sover i min famn, sötunge!

I dag fastna Elton i babygymet, superkul tydligen ;)
(Har bara inte blivit av att vi tagit bort de, men i dag så..)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0