Väntade


I går kväll, precis när jag skulle gå och duscha, vakna Elton.. Men Roger gick och la sej, så jag hann ta en snabbdusch innan sängen väntade. Dock vägra Elton somna om, jävla hosta! Från 11 till 01 var fisen halvvaken, vägra somna riktigt och snurra runt som en tok i sängen. Efter de var natten sådär, fortfarande orolig.

07 vakna Elton, men vi låg kvar ett bra tag och kramades. Underbart mysigt!
Efter blöjbyte, kex och mjölk, kika vi på barnprogram. Elton har faktiskt börjat sitta still, iaf några minuter! Dock är reklamen fortfarande intressantast ;)
09 ringde Roger och sa att han skippa frukosten i dag, dom hade fortfarande jättemycket snö att få bort. Tror att dom fortfarande är ute och skotta..
Slutade att nöa ett tag, men nu börja de igen. Jag och Elton hade tänkt gått ut på förmiddagen, men de snöa på tok för mycket! Och Elton har varit jättegnällig hela morronen. Så vi går ut när Elton har sovit klart och vi har ätit lunch. Då ska vi ut i snön, åka pulka och busa! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Wilma var vaken igår från 9 till 01. Vet inte vad hon fått för sig, man ska ju SOVA den tiden ;)

2009-12-21 @ 17:13:19
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Jenny

Precis så var det för mig i går också, precis när jag skulle in i duschen, däremot så vägrade lillsessan att acceptera att jag duscha så de var bara till att skynda sig så gott de gick ;)



Ha en riktigt fin julvecka! Kram Jenny

2009-12-21 @ 21:16:45
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaa alltså... Wilma somnade just efter halv 8, och vaknade just föra halv 10! Hon gör nästan alltid såhäär! Det börjar bli lite jobbigt nu ;) haha näe, men ibland är hon ju så himla trött fast hon vägrar sova. Helt hysterisk då hon är i sovrummet, hon ska inte vara där. Men idag kände jag i hennes mun att en hörn tand där uppe kommit genom så hon kanske har ont i munnen :)

2009-12-21 @ 22:27:00
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0