Tjusas


Precis när Elton vakna (och jag äntligen hade somnat..) kom mamma/mormor och farmor/gammelfarmor. Dom skulle in och tjusas lite med Elton, när dom ändå var i stan :) Blev bara en jättesnabbis, då Martin satt i bilen och vänta..

När dom for var de dags för middag, men då varken jag eller Roger hade ork eller lust till nått, beställde vi pizza. Enkelt och gott! Beställde och betala på internet, mycket smidigt!
När vi hade ätit klart, kila jag och Elton upp till Frida och Arvid, för en massa bus! Var så länge sedan vi sågs, så nu var de dags.
Elton och Arvid lekte jättebra i dag! :) Så kul att se dom. Dock vill dom ju oftast ha de den andra ha..
Alltid lika trevligt och snacka skit med Frida :) Kommer sakna er grymt mycket!

Vi lekte ett bra tag och helt plötsligt var klockan över 18! :) Så, vi traska hem igen. Hemma hade pappa Roger plockat undan och dammsugat. Han hade även fått upp paketet jag hämta på Ica Maxi! Så fint!

Från att vi kom hem och Elton gick och la sej, var han grönjävlig. Han hitta bara på tok, bus och fuligheter. Vet inte hur många nej, som kom ut ur våra munnar ikväll..

I kväll var de min tur att försöka natta Elton i hans säng. Gick inge vidare kan man säga.. Typiskt! Han ville inte alls ligga ner, utan höll bara på att fjanta på. Så jag körde med gamla nattningen, men han ville inte somna då häller. Tillslut gav jag upp, tog upp han i famnen och 2 minuter senare låg han i sin säng och sov! Alla nöjda och glada :)
Men han verkar sova ganska oroligt, var in till han för ett tag sedan. Gav han tutten och snutten, sedan somna han om igen. Hoppas, hoppas, hoppas han sover bättre i natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0