Svårt


Hade svårt att somna i går kväll, då jag gick och la mej. Tills klockan 02 hosta jag hela tiden, men efter de somna jag och sov ganska okej resten av natten.
Elton sover fortfarande oroligt om nätterna, snurrar runt och håller på. 07 vakna prinsen, myste lite i sängen innan vi klev upp. Berätta för Elton att de låg nån i soffan, då fick han mycket bottomt :) haha!
Men när han kom fram till soffan, visste han inte riktigt hur han skulle göra.. Tror att pappa/morfars skägg har växt, så Elton var väldigt avvaktande. Men när vi tände lampan, mjukna Elton upp och gick direkt till pappa/morfar! :) Tokunge!

Vi myste i soffan och kika på Vakna med the voice. När de var dags för frukost kom vi på att vi varken hade kaffe eller bröd. Så, vi trotsa kylan (-14), klädde på oss och gick på bageriet och lill Ica. Gud så kallt de var!
Roger kom oxå hem på fika. Sedan har vi fixat lite, skrivit på papper och sådär. Känns rätt okej nu, ska bli skönt när de är klart!

Pappa/morfar for för ett tag sedan, han skulle och jobba. Men han kanske kommer tillbaks redan i kväll! Roger har precis gått tillbaks på jobbet, efter lunchen.
Elton sover, i våran säng :) Är för kallt och sova ute i dag. Så världens bästa Roger la han i våran säng. Medans jag prata med mormor/gammelmormor i telefonen, somna Elton. Superdupertrött!

Jag ska, återigen, läsa lite och sedan sova, ska bli så skönt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack!! Detsamma. Vilken goding till son du har!! =)

2009-12-17 @ 16:49:28
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0