Sen


Blev en väldigt sen kväll i går. Kom inte i säng förrän närmare 01, inge bra med tanke på att Elton sover så dåligt just nu. Roger kom ännu senare, tror att Martin och Gina for hem 02, så Roger gick nog och la sej efter de.

Elton kom till sängen redan då jag gick och la mej, sedan sov han rätt okej för att vara dålig. Sov till 08:20, skönt!
Klev upp, bytte blöja, hann se en lite snutt på julkalendern. Första gången vi ser den, så jag kan inte uttala mej om den, varken bra eller dåligt..
Elton åt ingen frukost i dag häller. Han knapra på nån gurkbit och drack lite mjölk. Medicinen gick superbra i dag! Han fick sitta i hon och leka med vattnet, då gick de bra! :) Efter medicinen fick de bli ett bad för prinsen, mycket uppskattat!
När vi satte oss i soffan, höll Elton på att somna i min famn, jättemysigt, men han sover så kort tid då. Så vi kläde på lite kläder och stoppa ner han i vagnen, där han sover nu :)
Jag ska passa på och måla naglarna medans Elton sover, men innan ska jag vika och hänga lite tvätt.

Sedan måste jag väl in i gardroben och leta fram nått jag kan ha på mej i kväll, som iaf täcker min feta röv ;) Vilket inte är allt för lätt..
Hatar klädfrågan, som alltid dyker upp. Och de blir aldrig lättare. Hmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0