Ringde


I går morse ringde mormor/gammelmormor och undra om vi ville med på Birsta. Hon hade tagit ledigt och tänkte fixa dom sista julklapparna, så vi hängde på. Trots kylan!

Först var vi på Jysk och köpte en fleecefilt åt Elton, jag hade tydligen glömt våran hemma.. Köpte även julklappspapper.
Sedan vidare på Rösta, där vi hitta julklappssnören och lite annat smått. Och efter de for vi på Birsta, Elton somna direkt vi kom in :) Jag och mormor/gammelmormor tog en fika på Charm.
Vi var på Birsta typ hela dagen och fick faktist en hel del gjort! Vi är nu klar med Elton, så nu är alla klar! Mycket skönt :)
Innan vi for hem, var vi på Ica Maxi och hämta ut ett paket, vad som var i, kommer senare! :) Mycket nöjd iaf!

Hemma tog vi och fika, innan mormor/gammelmormor for hem. Resten av kvällen slöa vi i soffan bara, alla tre var nog lika trött.
Elton somna för femte kvällen i rad, i sin säng. Roger är proffs! :) Älskade pappa Roger. Min, bara min!

Jag gick och la mej ganska tidigt i går kväll, då jag lova Roger sovmorron i dag. Roger somna på soffan han ;) haha! Även fast jag och Elton har haft hela sängen för oss själva, har Elton legat mej.. Skruttunge!

I morse fick jag en mindre trevligt överraskning när vi vakna, jag och Elton. Eltons blöja var totalt fylld med både de ena och de andra. Han hade tillomed kissat så mycket att byxorna var helt blöta(!) och både byxorna och tröjan var full i bajs. Tack och lov klara sej sägen iaf!
Jag stoppa in Elton i duschen, la kläderna i blöt och sedan fick Elton ta en lång dusch :) Han älskar ju och duscha!
När vi väl var klar, satte vi oss och kolla på barnprogram. Klockan 09 väckte vi pappa Roger, då var vi hungriga!
Innan vi käka frukost stöka jag undan disken. Efter frukosten tog vi och börja städa. Jag fixa köket (spisen, kaklet och disken), Roger och Elton busade medans.
I dag har vi hunnit med en massa, bara på förmiddagen :) Så skönt! Dock en massa kvar, men de tar vi då Elton vakna. Jag ska passa på och lägga mej på soffan ett tag medans. Roger spelar Wii, nått bilspel. Han ser så koncentrerad ut!

Kommentarer
Postat av: susanne

ja var super mysigt... mycket bus som kommer tillbaka i kroppen på en när man fått barn.. Lite som att man e barn på nytt

2009-12-19 @ 17:09:33
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0