Hinner


Dagarna går på tok för fort! Jag hinner inte med..

När Roger sluta i dag, gick vi på lill Ica och handla. Roger var sugen på grillad kyckling och sallad, vilket jag tyckte lät som en toppen ide! Då slapp vi ju laga nått. Vi köpte tillomed färdig hackad sallad, på påse ;) haha! Men gott var de. Dock åt inte Elton nått, som vanligt.. Knapra lite på mackan han fick till, peta lite i majsen, men inget var tydligen nån höjdare.. Jag blir tokig snart, pojken måste ju vara hungrig!
När vi hade käkat, tog jag hand om disken (lika bra att få de gjort direkt!), Elton och Roger tog och duscha dom. Elton älskar verkligen att duscha/bada :) Gofisen!
Efter duschen hann vi bara mysa i soffan en snabbis, innan de var dags för gröt, jamas och nattning. Elton var helt speedad, flaxa med armar och ben som en tok. Men tillslut, lagomt till pappa/morfar kom, somna han. Så i morronbitti vet jag en viss Elton som kommer bli glad! :)
Pappa/morfar fick lite mat och sedan dess har vi legat i soffan, alla tre. Ska nog snart krypa ner under täcket, så man orkar upp i morron.
Har packat de mesta tills i morron, men de är nog en del små grejer kvar. Vet bara inte hur jag ska få med mej allt på tåget.. Men de tar vi i morron!



Nu har jag iaf kommit ikapp med bilderna!


Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss - Vinn barnrumsinredning!

Oj så gott det lär med grillad kyckling perfekt middagsmat ju :) Måste nästan handla det imorgon.



Jag tänkte tipsa dig om en rolig tävling jag har nu, massor av fin barnrumsinredning :)



Jag önskar dig en härlig kväll!

2009-12-03 @ 20:27:11
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: susanne

gabriel e heller aldrig hungrig.. trotts att han sällan äter bra..

2009-12-04 @ 14:42:57
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Hej tjejen, hoppas ni har en riktigt fin helg :) Kramisar

2009-12-05 @ 23:48:26
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Emma

Ååå, vilken fin blogg du har! :D Hittade genom bloglovin! Fin son ni har och otroligt fint namn. jag hars agt till min sambo att om vi får en till son vill jag döpa honom till Elton! :D Sååå fint...



Jättefina bilder, roligt med en blogg med mkt bilder!! :)



Hoppas ni har en bra helg!

2009-12-06 @ 00:33:07
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0