Famn


Elton somna om i min famn i går, ganska snabbt. Lagomt tills Roger kom hem, kunde jag lägga ner han i sängen igen Utan ett ljud eller nån rörelse!
Så jag fick se klart Desperate Housewives, tack för de! :) När de var slut, bestämde vi oss för att se film ändå (var sjukt trötta båda två). Roger, min älskade, hade köpt med sej grillchips och Estrellas nya soldip. Sjukt gott, jag är frälst!
Filmen (Flickan som lekte med elden) var helt okej, dock var den första 100 gånger bättre! Spännande och se hur nästa blir.
Innan vi kom i säng, var klockan nästan 01. Vi slockna direkt! Lika bra, då Roger skulle upp och jobba i dag. Jag och Elton låg i sängen ända till 08:40. Dock vakna han 08:20 :) Helt underbart!
Vi hann bara kliva upp, byta blöja, tända alla ljusstakar och börja plocka fram frukosten, innan pappa Roger kom hem på frukost.

När Roger gick på jobbet igen, börja jag och Elton med kaoset här hemma. Vi orkade inte i går kväll, så i dag såg de försävligt ut. Och diskberget var större än de någonsin varit här! Medans jag diska, lekte Elton snällt för sej själv.
Sedan tog vi oss an all tvätt. Elton måste vara den bästa hjälpredan som finns! :) Han hjälper mej att bära den tunga tvättkorgen, räcker mej kläder som jag ska hänga upp eller vika. Sötunge!  

Blev sen vila för prins Elton i dag, han somna inte förrän 12. Men vi har iaf fått en massa gjort här hemma! Nu sover han gott ute i vagnen. Roger sitter mittemot mej (vi sitter vid köksbordet) och löser korsord :) Han ska nog snart kika på jobbet. Jag ska slänga i mej nått ätbart, är superhungrig men inte sugen på nått.. Jobbigt!

Annars i dag ska vi packa väskan jag och Elton, vi ska ju till Ljunga i morron förmiddag. Vi tar nog tåget vid 10. Då hinner vi hem med alla grejer och så, innan jag börjar jobba klockan 13.
Dessutom kommer pappa/morfar i kväll, han ska och jobba i morron, så han ska sova här i natt. Tänk så glad Elton kommer bli i morronbitti, när han ser att hans älskade morfar är här! :)

Ska försöka få till lite bilder oxå, men jag har över 200 att gå igenom, så de tar tid.. 
Men snart så! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0