Avancerat


Även fast man inte gör så mycket avancerat om dagarna (speciellt inte nu, när Elton är dålig), går dom så himla fort ändå!

När Roger hade lunch, kom Petter och Erika (med magen) och hälsa på en snabbis. Elton sov igenom nästan hela besöket, han vakna precis när dom skulle fara.
När Roger gick tillbaks till jobbet, gosa jag och Elton ner oss i soffan. När Roger sluta, gick vi på Ica och handla. Skönt att komma ut, när man varit inne hela dagen. Även pappa/morfar kom på lill Ica.
Hemma blev de kaffe och kaka. Mamma/mormor, morbror Martin, farmor/gammelfarmor och mormor/gammelmormor kom oxå och fika. Jag älskar när alla (nästan iaf) är samlade!
Elton fick ett jättefint baksett av mamma/mormor och farmor/gammelfarmor. Så i morron ska de invigas, då vi ska baka lussekatter! :)

När alla farit hem, var klockan 18. Så innan Roger for till Choppa, fick Elton medicin. Inge kul!
Jag och Elton fixa tvätten, gröten, jamasen och tillslut nattningen. Och nu sover prinsen. Han hostar dock väldigt mycket, men snorandet är rätt okej. Får väl se hur de blir, efter att han har legat ner ett tag.

Jag ska snart se Criminal Minds och käka Dumle godis ;) Egentid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0