Nästan


Jag och Elton har nästan precis kommit hem, har ju varit i Bergsåker hela dagen! Elton vakna vid 15, efter att ha sovit lunch, och var vaken ända till 22, då vi kom hem och han slockna ganska så fort! Tokungen våran :) Hade tänkt att han skulle ta en tupplur sent på eftermiddagen, så han kunde vara vaken en liten stund längre än vanligt, då de ändå var nått speciellt :) Men, han tog och var vaken i ett svep han..
Men nu sover han iaf! Och jag sitter här, smakar på kokosbollarna vi köpt i dag. Så goda! Roger är kvar i Bergsåker, han skulle ner på marknaden och lyssna på trubaduren (tror att de var nån gammal kompis till han som spela). Men Martin skulle skjutsa hem han i natt, så han kommer iaf hem. Skönt!

Vi har haft en jätte mysig dag! Först i morse kom Martin och Gina och käka frukost med oss. Sedan packa vi in oss allihopa i bilen, for mot Coop och Bolaget. Roger skulle på Bolaget och då vi glömt Eltons keps hemma, sprang jag och Gina in på Coop och köpte en ny! Blev även 1 linne och 1 body, dom hade ju rea :)
När vi ar klar åkte vi till mormor/gammelmormor, där var de redan full fart! Så i dag har vi umgåtts med familjen och släkten, mycket mysigt! Gått på marknaden, grillat och bara varit :) En kanon dag!



I går hade vi oxå en kanon dag! På dagen var vi till mormor/gammelmormor och njöt av solen, sedan kom vi på att vi skulle grilla. Så vi åkte och handla, blev hamburgare! Åkte hem så Elton fick lite middag (han nobbar hamburgare totalt!) och sedan gick vi ut igen. Efter maten blev de kubb! Jag och Gina mot Martin och Roger, efter en mycket jämn och långdragen match, vann killarna.. Även Frida, C-H och Arvid kom ut och gjorde oss sällskap!
När Martin och Gina for hem, packa även vi i hop och gick in. Till Frida, C-H och Arvid. Där natta vi pojkarna och sedan blev de spel, gott att dricka och mys resten av kvällen! Vi spela Wii, boxades. Och jag var helt slut efter de, haha :) Sjukt kul! Jag spöa dessutom C-H ;) Ännu bättre!
Elton skötte sej hur bra som hällst och sov kanon i Arvids säng. Tack för lånet, Arvid! Men vid 24 ville han inge mer, våran lilla prins, så vi bestämde oss för att gå hem. Och Elton somna lika snällt här hemma!

Tack för en kanon dag i går! :)



Nu ska jag se om de är nått att se på tv, annars blir de nog sängen för min del oxå.. Är helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0