Lugn


En lugn stund! Har nyss lagt Elton i vagnen, dock ligger han inne, då de regnar.. Men han sover iaf! :) Kände att jag inte orka sova, jag blir bara tröttare av de. Så jag skippa de i dag! Vi sov ju ändå alla tre, efter frukosten!
I dag har vi inte gjort mycket.. Varit innne hela dagen. Sovit, sedan kom Roger på att han ville fiska, så han for hem med Marith och Danne. Mormor/gammelmormor var här innan och drack lite kaffe. Så då passa jag på och duscha medans hon var här och passa Elton, tack för de!
Och nu sitter jag här, slöar framför datorn. På dagen dessutom! Otroligt :)

Får se vad jag och Elton hittar på i dag. Ska iaf på lill Ica och handla, måste köpa lite mat åt Elton. Sedan är de ju alltid nått annat man behöver (eller inte behöver..).
Blir nog bara en lat dag för oss! Får se om Roger kommer hem i kväll eller om han kommer i morron.

Nu ska jag njuta av tystnaden och kanske tillomed få nått i magen, utan stress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0