Inte


Kan inte sova.. Sjukt, då Elton verkligen sover, då kan inte jag sova. Men jag mår sjukt illa! Vakna av att jag hade en spykänsla och att magen vred om sej, bara att kliva upp.. Så nu sitter jag här med en hink och har vari på toa X antal gånger. Har ingen aning om vad de är, jobbigt! Lite för mycket information? ;) Hoppas de går över snart iaf..

Elton och Roger ligger som sagt och sover dom, så sött.
Och jag måste bara få berätta, Eltons dåliga nätter, verka ha vänt (iaf för nu..)! Börja när jag var på klassträff, då sov Elton från 20 till 23, fick komma upp till Roger och sov i ett sträck till 07! Sedan dess har han sovit nästan lika bra. Häromnatten sov han från 19 till 07, vakna en gång och kom till våran säng! Han har blivit så duktig :) Han vakna inte änns för tutten!
En sak till, jag har slutat amma! Eller vi försöker iaf :) I natt var de fjärde natten i rad, som Elton inte åt. Så de går faktiskt bra, läskigt bra. Känns konstigt på ett sätt, men bra på ett annat!

Nej, nu måste jag lägga mej nu! Innan allt kommer upp..


Kommentarer
Postat av: Heidi

Hejje tack för kommentaren-..Hoppas du kryar på dig, inge roligt o må illa :(

2009-08-13 @ 09:10:09
URL: http://silvermoon.blogg.se/
Postat av: mia

Hoppas du mår bättre idag.. O att de inte är magsjuka du fått.. Du kankse blev bakis nu istället för i söndags... :P haha

2009-08-13 @ 09:37:31
Postat av: Kvack

Hoppas att du mår bättre. Kanske sover han bättre nu när du inte ammar honom på nätterna att han vet att han ska sova och inte vakna och äta flera gånger. Hoppas att det fortsätter nu.

2009-08-13 @ 13:47:06
Postat av: smygläsare ;-)

Tjenixen! Hoppas du kryar på dej! Har Elton fått någon liten kusin ännu? följer med spänning! De ä så kul när andra får barn......

2009-08-13 @ 20:29:50
Postat av: smygläsare ;-)

Tjenixen! Hoppas du kryat på dej! Har söte elton fått någon liten kusin ännu, såg att hon va igång satt, jobbigt! Följer mångas bloggar, bla din. men har inte tid att skriva en själv!!

2009-08-13 @ 20:34:05
Postat av: Anonym

2009-08-13 @ 20:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0