Förlovade


I morse när jag vakna och kolla på telefonen, såg jag att de var den 19 i dag! Den 19 Augusti, de betyder att i dag har jag och min älskade Roger varit förlovade i 4 helt otroliga år! :)
Så, när klockan var nog mycket för att ringa till folk utan barn, ringde jag mormor/gammelmormor. Hon ville självklart ställa upp att vara barnvakt! Så just nu sitter jag och kikar på vilka filmer som går på bio i kväll. Funderar på Sommaren med Göran. Frida, hur var den?

De roliga är, att Roger kommer nog inte änns i håg att de är våran dag i dag (fast, de gjorde ju egentligen inte jag häller..). Så de ska bli kul och överraska han i kväll! :) Mysigt!

När jag och Roger firade våran dag -07

Kommentarer
Postat av: Kvack

Grattis till 4-års förlovningsdan.

2009-08-19 @ 14:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0