Bilder - Klassträffen


Dagen började sådär, då jag försov mej. Vi som alltid vaknar tidigt eller Elton, skippade och göra de just den dagen. Men, jag slängde mej i duschen och hann bli halvklar, tills mormor/gammelmormor kom.
Vi hoppa in i bilen, for mor Ljunga, där Mia vänta på mej. Jag bytte byxer och hade beställt fika av mamma/mormor, fick 3 hemmagjorda mackor med kaviar. Mums!
Jag och Mia for mot Fränsta för att ta ut pengar, påvägen dit, bestämde vi att vi skulle hitta på nått skoj på kvällen! Bestämde att vi skulle in på Bolaget i Bräcke ;)
I Fränsta stog dom flesta och vänta, dom som skulle med iaf! Vi var 26 i klassen och 18 blev vi den dagen, helt okej ändå :)
Jag, Mia och Elin fick i uppdrag att få upp Matte ur säng och med han i bilen, lättare sagt än gjort ;) Men, vi lyckades iaf! Och tillslut var vi påväg till Monica, lite utan för Bräcke!
Vi hade kanon väder och de var så kul att se Monica. Hon visa oss runt och prata på, en massa, som vanligt! Kändes precis som när vi gick i 9:an, alla var sej lik. Förutom nån, till sättet. Men de var samma "grupper" som då! :)

Först blev de fika i solen


Sedan hade Evelina och Elin fixat en tipsslinga om klassen, superkul!
(Och vem vann inte, om jag? ;) haha! Fast även Peter, Mia och Ola vann oxå..)

Efter tipsslingan blev de massa prat om gamla minnen!

När vi hade ätit, på Jämtkrogen (sjukt missnöjd med maten), for vi tilbaks, lämna bilarna och gick till en fotbollsplan. Där blev de kubbturnering och femkamp!

Elin testa en säck ;)

Säckhoppning, gick inge vidare för nått av lagen ;) Monica sa att ingen fick poäng iaf.. haha!

Sedan blev de ägg på sked!

Nästa lek skulle vi knyta fast ett rep i benen och sedan gå så snabbt som möjligt till ett visst ställe, även de gick sådär ;) Ont gjorde de iaf!

Efter de blev de nån kort lek, bilderna får prata för sej själva ;)

Innan vi for hem, var vi ju tvungen att ta ett klassfoto!
Vänster uppifrån: Matte, Monica, Christian, Lidström, Niklas, Kristian, Henke, Daniel, Ola, Peter, Poffen
Vänster nerifrån: Jag, Elin, Mia, Evelina, Johan, Tobias


Lite före 18 tackade vi för oss och drog oss hemöver. Väl hemma hann jag bara slänga mej i duschen, byta kläder och sminka om mej, sedan kom Mia och hennes bror och hämta mej. Anders skjutsa oss till Evelina, där vi hade betämt att vi skulle ses!
Resten av kvällen hade vi massa roliga samtal, drack gott och lekte lekar. Så roligt!



Även Martin, från 9A kom :)

Nån hade mycket roligt iaf ;)

Helt slut efter en helt underbar dag, klockan 02 ;)


Hade så kul! Måste verkligen göras om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0