Bättre


Mår mycket bättre och gjorde de redan i morse, efter att jag sovit frukost med Elton! Skönt att de inta var magsjuka iaf.. (Och nej, jag är inte med barn!)

Har precis kommit hem, har varit och handla med mormor/gammelmormor. Blev även lunch på Charm, mycket gott! Sedan mötte vi upp Martin på Coop, handla de sista som inte blev handlat i går.
När vi kom hem, kom jag på att mormor/gammelmormor hade min hem nyckel i sin väska.. Typiskt! Men, jag och Martin fixa de ändå ;) Så snart ringer väl grannarna på och undrar vad vi gör, haha! Martin tog balkongvägen ;)
Nu är jag helt ensam, känns så konstigt! Elton och Roger är med farmor Ulla och gör stan :) Prata nyss med dom, då satt dom på torget och åt en korv. Eltons favorit! Han skulle kunna leva på korv, om han fick :) Sötlök!

Så nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på, tänker då inte vika tvätt eller tömma diskmaskinen iaf ;) De gör jag i kväll i stället, nu ska jag bara njuta av att vara själv! :)


I dag, vid 10 fick Marith och Danne en liten tjej! :) Så roligt! Nu längtar vi bara efter att få träffa underverket, Eltons första kusin!

Kommentarer
Postat av: Kvack

Vad kul med en kusin för Elton.

2009-08-13 @ 22:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0