Nytt schema och seriekväll!


Ikväll går Roger på sitt nya schema, vilket innebär nätter varannan vecka - vilket han börjar med nu. Så han for nästan nyss och kommer hem i morronbitti klockan 06. Känns sådär! Men, jag tror de kan bli bra - bara vi kommer in i nya rutinerna. Jag kommer ändå kunna jobba, då Roger kan hämta Elton på dagis i bra tid och vi hinner ändå äta middag tillsammans, när jag kommer hem. Kommer bli kanon, försöker jag intala mej iaf! Men, en fördel (måste ju förska!) är ju att jag kan se mina serier utan att höra R´s gnäll över de ;) Haha! Så ikväll kör jag stenhårt - har en massa serier att se, en massa som har börjat igen efter uppehåll! Greys, Glee, Homeland, Revenge, Private Practice, Once Upon a Time & 666 Park Avenue (ny serie som jag ska kolla in) - jag har en massa att gotta mej i och vet inte alls vart jag ska börja ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0