Sovmorron, joggingtur & jobb!


I morse fick jag sovmorron till klockan 08, så skönt att dra sej! Sedan hoppa jag ur sägen, då Roger sa att de var plusgrader och sol - prefekt för en joggingtur! På med kläder och skor, sedan tog jag musiken i öronen och joggade runt hela svängen - wiho för mej! 4km på 25minuter, om de är "bra" eller inte, de vet jag inte. Men de kändes då jävligt bra iaf! :)

Jag har duschat, fixat håret och tillomed sminkat mej, naglarna är målade rosa och magen har fått frukost. Snart ska prinsarna skjutsa mej in till stan, då jag ska jobba några timmar inne i stan. Pojkarna ska tvätta bilen och greja på medans, sedan kommer dom och hämtar mej oxå - vilken lyx!

Ikväll blir jag och miniprinsen själva, då pappa Roger ska till en gammal arbetskompis och grill och dricka öl. Jag och Elton ska käka popcorn och mysa i soffan ♥

Nu ska jag fixa en smoothie, snöra på mej skorna och sedan är jag redo för jobb! :)

Kommentarer
Postat av: Ewa

Om de är svängen runt maland så tog jag den idag på 27min, fast då gick jag ca 300m å joggade resten. Tycker du ska va superstolt över att orka hela vägen runt på den tiden!!

2012-03-11 @ 13:19:38
URL: http://muwel.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0