Slöardag!


Idag har jag och Elton haft en riktig slöardag! Vi gick i jamaserna länge, åt frukost i soffan, käka gröt till lunch (Eltons val - bättre än inget alls. Då han är sämst på mat just nu..), sov lite längre än tänkt och kikat på Toy Story 2 - en riktig mysdag!

När pappa Roger sluta jobba, for vi till Memme. Där bjöds de på middag och fika. Sedan skjutsa prinsarna mej på gymmet, ett stenhårt pass väntade idag!
Har duschat och bänkat mej i soffan, pojkarna sover - ska snart kolla om Roger ska kliva upp nåe mer idag.
Jag funderar på om jag ska lyxa till med popcorn ikväll, är så sugen! Eller om jag gör lite te. Eller i hårdbrömacka. Hmm, tål att funderas på!

I morron väntar dagis och jobb. Tyvärr ingen träning, då Roger ska på hockey. Men på Onsdag är de på´t igen bara! Tror att de blir dubbelpass då, efter inventeringen på jobbet och sedan på kvällen med Karla. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0