Nackdelar




Finns så många fördelar med att gå ner i vikt, men även några nackdelar. Som man helt klart kan leva med, men som man inte tänkt på när man var tjock och vadderad!

En sak som jag tycker är jobbigast - är när jag ligger ner, antingen i soffan eller i sängen, på sidan med benen ihop (som på bilden), då knäna tar i varandra. Fy, de gör ju rent ut sagt skitont! Så nu ligger jag alltid med en kudde imellan, haha!

En annan sak - sitta på golvet eller en hård stol! Speciellt på gymmet, när vi antingen gör en övning på golvet eller vid roddmaskinen. Där man "gungar" på sittbenen, fy tusan!

Eller att kramas, de är ju inte alls lika gosigt nu, som när man hade lite extra stoppning!
Jag har alltid tyckt att de varit lite "läskigt" att krama smala och beniga människor. Haha!

Och en till sak - när Elton sitter på höften eller när han "armbågar" mej. När de blir som ben mot ben!
Värst är när han kommer åt mina nyckelben!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Vi får locka med oss Gina ut nästa helg, och hoppas på att de ser ännu bättre ut då!! De här med vårruset kommer vi ju fixa galant!! =)

2012-03-11 @ 21:55:37
URL: http://muwel.bloggplatsen.se
Postat av: Louise

Jo, man har inte så mkt som "skyddar" när man inte har vadderingen. Det är länge sedan jag var utan min vaddering, har nog glömt det. Eller förträngt.

2012-03-12 @ 09:09:52
URL: http://lollolisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0