Helt slut!


Jag är helt slut, min kropp vill bara sooova! Träningsvärk och ont i fötterna.
Har hunnit med både gymmet - intervalljoggade i 30minuter och körde passet med Karla. Fy så slut vi var sedan, svetten bara rann! :)
Hann bara hem och käka, fixa matlådan och duscha - sedan väntade jobbet, hade stäningning även ikväll. Gick riktigt bra!

Elton hade varit utan blöja på dagis idag oxå, hade gått bra tror jag. Var nämligen Momma som var snäll och ställde upp och hämta prinsen idag ♥
Sedan var dom på Birsta, kom in och heja på mej :) Käkat hamburgare och köpt en ny leksaksbil, snacka om att Momma och Moff skämmer bort fisen!
Hade hänt en liten olycka på Birsta, men de hade gått så bra så! Trodde att Elton skulle totalägra vara utan om nån olycka skulle hända, men de gick bra!

Prinsen sover, Roger är och kolla på hockey med Tomas. Jag och Momma har varsit hörn av soffan, käkat några godisar och kikar på Twilight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0