Fika & bio med finfina tjejer!


Igår mötte jag upp Jönsson, Angelica och Sanna på stan - sedan väntade fika och surr i massa timmar på Tant Anco & Fröken Sara. Supermysigt och jättetrevligt! Strax efter klockan 18 vinka vi hejdå till Sanna, gick och handla massa godis och sedan väntade bion - The girl with the dragon tattoo. Den var sådär, man jämför ju med den svenska, som förövrigt är bättre tycker jag. Och dessutom är de ju som att se typ Beck 2 gånger - man vet vad som händer.. Men jag hade supertrevligt! Tjejerna jag jobbar med är bäst :)

Strax för klockan 23 var jag hemma, fixade en macka och sedan kröp jag ner i sängen brevid mina älskade prinsar ♥

Idag är vi lediga jag och Elton, så vi sitter forfarande i jamasen. Snart ska vi göra lite gröt, så magarna blir nöjda och glada! Sedan ska vi packa Eltons väska, då han ska med Momma hem till Ljunga idag. Jag jobbar i morron och Roger har match, så Momma och Moff ställer upp! ♥

Igår prata tjejerna om utgång när vi var och fika, så dom fick mej att haka på! Så ikväll far jag till Jönsson och sedan drar vi på stan och skakar våra fina bakdelar - blir väldigt lugnt dock, då jag ska jobba i morron. Känns sådär ;) Men vatusiken! Man lever bara en gång och vi är ju barnfria - så jag överlever nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0