Nya tallrikar



Igår var jag på Ikea med Momma och en klasskompis till Momma - jag skulle köpa nya tallrikar!
Vi har pratat om de i evigheter, men kommer aldrig till skott..
Dom vi haft, fick jag av Momma när jag flytta hemifrån, som hon hade fått typ när hon flytta hemifrån ;) Haha!
Och de andra gänget, köpte jag och Roger billigt när vi träffa varandra, vilket oxå är ett tag sedan. Så, nya tallrikar fick de bli!

Vi ville ha vita och så enkla som möjliga - hitta perfekta på Ikea! :)
Köpte sex av varje - djupa, flata, assietter och skålar. Sedan slank de med 10 nya vita koppar oxå ;)
Tänkte att vi ska köpa på oss mera sedan, då vi blir många när vi är alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0