Mamma hämtar på dagis - skrik & grin..


Jag lämnar alltid på dagis, då jag jämt börjar senare än Roger. 8 av 10 gånger, hämtar Roger på dagis - då han oftast slutar tidigast. Så de är ju de Elton är van!

Men dom dagar jag hämtar på dagis, blir de skrik och grin - krig nästan. Han blir sur så fort han ser mej, han vill inte gå hem och när vi ska klä på kläderna, blir båda svettigare än svettigast.. Känns inge roligt alls, speciellt inte då jag vet att han springer med öppna armar och med ett leende till Roger.

Men idag, då var de helt annat! Han blev först lite besviken när jag kom, då han och S precis skulle måla. Men jag sa att han fick måla färdigt, sedan var allt okej! Jag brukar göra de annars oxå, men de brukar inte funka..

Vi fick på kläderna utan skrik och grin, han ville gå hem och var på bra humör hela kvällen! Han åt utan tjorv, han tvätta händerna utan gnäll och han var go hela kvällen. Vi lästen en saga, som vanligt, men du brukar alltid bli tjat om fler, men inte ikväll!

Han var verkligen på toppenhumör ikväll, hoppas att de håller i sej nu ♥ Är rätt less på all trots..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0