Gröt - bra start på dagen!


Jag och Elton har precis mumsat i oss havregrynsgröt, så gott! Elton verkligen älskar de och äter mängder. Han äter först sin, sedan avslutar han med min ;) Haha!

Snart ska vi få på oss lite kläder och sedan ska vi traska bort till dagis, i kylan och allt.. Känns sådär just nu ;)
Men idag väntar jobb i stan igen, jag och Jönsson idag! Var jättelänge sedan vi jobba ihop, så de ska bli kul!
När jag slutar kommer mina prinsar och hämtar mej, sedan ska vi köpa godis och resten av kvällen ska vi mysa i soffan - jag längtar som bara den! Har varit mycket den här veckan - jobb (sena kvällar..), träning för både mej och Roger, hockey och småsaker. Men ikväll tar i igen hela veckan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0