Vikten?


Ja, hur går de med vikten? Jag har stått still typ sedan jag gått ner 50kg (som var målet), har inte gått ner nått på fleeeera månader - men iaf stått still! Eller ja, kan gå upp och ner nått kilo - men hamnar oftast på 72, nånting.
Jag är som sagt nöjd, vilket jag varit länge. Har lite på magen som jag skulle kunna tänka mej bli av med (mycket är egentligen skinn). Men så tänker jag på vad min kropp varit med om - väntat Elton, gått ner, gått upp och gått ner massa på kort tid. Så nä, jag får nog tacka och ta emot! :)
Jag har tillomed börjat "gilla läget" med mina tomma skinnpåsar till tuttar ;) Jag ser ut som jag gör, helt enkelt! Men jag ska inte ljuga, när jag har fått dom barn vi ska ha och ammat klart , ska jag fixa mej ett par nya tuttar (vilket jag sagt hela tiden)! ;)

Maten då? Den går sädär om jag ska vara ärlig..Jag äter påtok för få gånger om dagarna. Dock är de helt okej när jag jobbar på dagis, då vi äter på fasta tider där. Men, jag vet att jag är för snål på maten. Och tar hellst den lätta vägen - hårdbrömacka med avokado, min stora favorit!

Vattnet? De ska vi inte ens prata om.. Fy, så dålig jag är på de!

Träningen? Jag älskar fortfarande att träna! Men tiden räcker inte riktigt till, jag kan absolut inte träna som jag gjorde förut (då jag träna massa gånger i veckan, ibland 2 gånger per dag). Jobbet, familjen och livet tar "för stor plats", om jag ser till träningen.. Vilket känns surt ibland, då jag älskar att komma iväg och träna, svettas och bli sådär härligt slut! Tränar kanske 2-3 gånger i veckan nu..

Men, jag mår kanon och är mer än nöjd! Tänker sällan på att jag är opererad nu, de är ju en bit av vardagen - att jag inte kan äta lika mycket som andra. Jag lever ju livet som alla andra, bara med mindre magsäck! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0