Tandläkaren, schema & lägenhet!


I morse sov Elton ända till 07:30 - wiho för de, så skönt! Sedan var de bara att hoppa upp ur sängen - fixa gröt, duscha prinsen och borsta gaddarna. Strax före klockan 9 var vi inne i stan, då skulle Elton få gapa och visa tänderna. Trodde inte han skulle gå med på de, men de gick så bra! Han fick sitta i mitt knä, sedan fick hon både räkna och pilla lite på tänderna - stora skitungen vårna! ♥

Efter tandläkaren var vi på mitt dagis och hämta mitt schema - japp, schema! Från och med 7 Januari går jag på mitt vik, heltid i 3 månader :) Spännande och grymt skönt med schema och fasta tider!
Sedan irra vi runt på Birsta och alla dess affärer - Jula, Rusta, XXL, Ica Maxi och sedan Birsta City - så nu är alla julklappar klara! Och Elton har häng på hela dagen, han har varit så himla duktig!
Innan vi for hem, var vi och köpte en julgran - mycket spännande tyckte Elton!

Strax före klockan 17 var vi hemma och lasta ur bilen, oj vad grejer.. Sedan hann vi bara ställa julgranen i foten, så var vi och kolla på en lägenhet - känns så bra. Så nu hoppas vi att allt går i lås, vore underbart med större!

Väl hemma igen klädde jag och Elton granen, Roger for och träna och sedan stoppa jag prinsen i sängen. Har plockat undan lite nu ikväll, så de inte är allt tills i morron.

Jag jobbar 15-22, så tänkte slå in julklapparna på förmiddagen, när jag lämnat prinsen på dagis. Han ska nämligen dit lite tidigare än tänkt, då dom ska ha julfest på dagis :) Mysigt!

Jobbar även Fredag (11-20), Lördag (11-19) och Söndag (14-20). Där imellan ska vi handla lite julmat, rulla massvis med köttbullar, städa lite, hjälpa Memme (vi ska fira jul där), jag ska och träna, fixa kläderna till julafton och massa annat jox.. Men, jag älskar att fixa och jag älskar julen - så de ska nog gå superbra! Vi får väl se bara hur trött jag är efter denhär veckan ;) Tur jag fick en ledig dag idag iaf (H ville egentligen att jag skulle jobba, men sa att R skulle döda mej om jag tog på mej de, haha).

Nä, nu ska jag slå in nån julklapp, sedan väntar nig sängen, så jag orkar med dagen i morron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0