Skön Söndag!


Vi vakna tidigt även idag. Innan julkalendern hade jag och Elton ätit frukost, jag hade städat badrummet och vikt in de rena tvättberget! Vi myste runt i jamasen länge, käka knäck och kika på tv. Sedan fick vi besök av Memme, fika lite till. Jag och Memme for på Birsta och fixa Tomtedräckt och ljuslykta till Eltons lucia - så nu är han redo! Köpte även första julklappen, sent jag vet.. Men vi har koll på de mesta vi ska köpa, bara tiden dom saknas..

Efter vi fixat de vi skulle, mötte jag upp Martin på gymmet. Martin visa mej massa bra övningar, så nu jäklar ska jag få finfina armar! ;)

Hem, åt, duscha och nu ligger vi i soffan. Elton snarkar gott och snart ska vi göra han sällskap, då vi ska upp 05.30 alla tre.. Vi får väl se hur de går! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0