En bra dag!


 
Jag har haft en riktig bra dag! Först sov Elton ända till halv 8, bara de var ju världens bästa start! Sedan börja jag och jobba 11 på Htex - jobbdagen har gått kanonbra! Speciellt med tanke på att jag inte jobbat där på mer än 4 månader (ja, förutom nån timme för nån vecka sedan..). Tänk att man kommer in i de så fort, när man tror att man glömt bort de mesta - men de sitter fasiken kvar! Tillomed priser, haha. Men som sagt, dagen flöt på och timmarn bara försvann! Efter jobbet var jag faktiskt iväg på gymmet - heja mej, skulle jag vilja säga! Körde Crosstrainern i 40 minuter, sedan fick jag packa ihop och springa till bussen.

Hemma vare tomt (och stökigt..) - prinsarna for nämligen till Momma och Moff i morse. R skulle fixa med bilen (nått som låter fram, nått som är trasigt.. Lagomt till jul!) och Elton skulle få mysa på i Ljunga. Sedan bestämde dom sej för att stanna - jag ska ju ändå jobba i morron oxå. Men jag har tänt lite ljus och ska hugga in på godisarna snart, sedan blir de soffläge resten av kvällen.

I morron ska jag dessutom ta sovmorron, läääänge! Som jag har längtat efter den, ojojoj! I morron väntar Htex 14-20, men sedan är jag leeeedig! Ända till Annandagen ;) Haha!
Imorron ska även köttbullarna rullas, de sista handlas och städa är ett måste - hoppas att jag hinner bocka av nått innan jag far på jobbet!

Nu ska jag återgå till nån serie och faktiskt njuta av tystnaden!
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0