Dag 6 av 7


I dag har jag jobbat min näst sista dag för den här veckan, stäning på dagis. Har gått bra, men nu känner jag mej överkörd!
Roger fixade middagen när vi kom hem (pojkarna slutade samtidigt som mej, så dom passade på att hämta upp mej - Taaack ♥), så underbart att slippa de! Men efter middagen tog jag och Elton och slängde ihop en Moff-Banankaka, som står i ugnen nu. Hoppas den blir smarrig!

I morron är sista dagen för den här veckan, även den på dagis (jobbat heltid den här veckan och även nästa vecka där), sedan är äntligen min efterlängtade helg här! Och jag ska njuta, inte göra många knop, dör sedan jobbar jag varje dag fram till jul. Och efter jul, händer de roliga saker på jobbfronten - fick bra nyheter igår! Vill dock få alltig helt klart :)

Ikväll ska vi bara mysa i soffan, jag och Elton. Vi sågs ju inte ens igår - han sov när jag for och sov när jag kom hem.. Tur att vi har hela helgen oxå! Pappa ska fara på hockey i Gävle (visst var de där..?) och antar att han är bakis på Söndag ;) Tänkte dock att jag ska hinna med och träna nån dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0