1 år sedan resan börja!


Idag är de ett år sedan jag starta hela resan! Den 1 April 2011 började jag min flytperiod på 20 dagar - aldrig mer, tack och lov!

För ett år sedan:
Vägde jag 122,5 kg
Hade jag ett BMI på 43,4
Kunde inte ens ha stl 56 på byxorna
Orkade knappt min vanliga runda på 4km
Hade jag X antal fler cm runt kroppen, här och var
Längtade jag tills operationen var gjord och jag kunde börja "mitt nya liv"

Idag:
Väger jag 73,3 kg
Har jag ett BMI på 26
Har jag stl 40/42 i byxor
Orkar jag jogga min runda på 4km
Har jag tex tappat mer än 27cm runt magen och 32cm runt rumpan
Mår jag mer än bra - trivs med min kropp, min vikt, min träning och allt där till!


Kommentarer
Postat av: Emma

WOW!!! Härligt Helene:)! Vilken fantastisk resa du har gjort:). Är så himla GLAD att du delar med dig av allt detta.. Ja väntar på min op tid:)) Innan sommaren har dom sagt att ja ska få göra den.. LÄNGTAR:))!!! Massor av Kramar till dig//Emma

2012-04-03 @ 09:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0