Tidig morron, drakborgen & ändrad dejt!


Även i morse vakna Elton klockan 06.. Jag hoppas verkligen han kommer över de snart! Efter lite frukost och alla morronbestyr, Smurfarna och lite gardinbyten - kröp vi ner i sängen igen för en tupplur.
När vi vaknat och gjort oss i ordning, var vi på täck och lakanjakt - tillslut hitta vi ett som fick duga iaf! Sedan var vi och kolla på dator, så nu måste vi fundera några dagar..

När alla andra ärenden var klar, var vi på Drakborgen för massa bus. Så mysigt, att alla tre var ledig på en Måndag och kunde hitta på nåe skoj tillsammans!
Precis innan vi skulle fara hem, gjorde jag illa mej.. Elton och Roger var uppe i "borgen", så jag skulle kolla på dom ner ifrån och när dom gick, skulle jag gå där ifrån. Bara de att jag hade tydligen fastnat med piercingen i nätet och när jag drog bort huvudet, kände jag hur nånting sprack på insidan av läppen :/ Åh, de kom massa blod och jag blev yr som bara den.. Jag tål verkligen inte att se blod! Blev ett jättejack på insidan av läppen, men de kunde ju ha gått mycket värre..

Innan vi for hem var vi och handla lite middag. Hemma fixa vi mat och käka, sedan packa jag väskan och for med Gina och simma. Så skönt och nu sitter jag här med spagetti ben - haha! :)

Var menat att jag och Malin skulle ha en dejt idag, men hon mådde inge vidare.. Får se hur donnan mår i morron, mår hon bättre ska hon komma hit och vi ska ha mys här hemma! :) Roger ska ju på hockey..
Dock blir de nog ganska sent, då jag åkte på jobb i morron :) Ska jobba 9-19, så de blir en väldigt lång dag. Både för mej och Elton på dagis - men de ska nog gå bra!

Jag måste fixa nånting att äta, då min mage skriiiker efter mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0