En bra födelsedag, ledig och jobb!


Jag tror Roger hade en jättebra födelsedag igår! Familjen, goda kakor ;) Och bara bra paket! Tror han fick allt han önska sej - han såg då glad ut iaf!
När allt besök farit, åkte Roger på träning och jag och Elton bädda ner oss i sängarna. Gos att ha prinsen hemma igen!

Idag fick Roger ledigt. Eller han har bytt, så han jobbar inatt och kommer hem i morroneftermiddag. Jag som varit ledig hela veckan, ska typiskt nog jobba precis just idag ;)
Och för ett tag sedan ringde dagis - dom firar 40år, så dom skulle ha fest idag och dom ville såklart ha med prinsen! Så han ska få spendera några timmar på dagis ändå :) Medans ska Roger passa på och byta däck!

Jag jobbar 11-18, men först måste jag in till stan på jobbet och hämta mitt schema. Så när vi lämnat prinsen, far vi direkt!
Efter jobbet kommer prinsarna och hämtar mej, då dom ska till Memme och hjälpa henne byta lampa i bilen. Passar perfekt! Så hinner Roger kika på hockey oxå, medans jag och prinsen nattar! :)

Åh, jag älskar mina pojkar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0