Aldrig mer!


Jag ska aldrig mer baka! De blir bara tok och misslyckat..

Roger fyller ju år i morron, så jag skulle vara snäll och baka. Var peppad och tyckte att de tillomed skulle bli kul att baka! Slog på musiken på hög niva, sjöng med och dansa för mej själv (och alla grannar) i köket :)
Men, första satsen med kokoskakor blev pannkaka - lika så den andra.. Ingen bra start alltså! Tillomed sockerkakan, som jag annars är proffs på ;) Blev misslyckad! För mycket smet, i för liten form - så den blev aldrig klar.. Faaaaansjäääävlaskiiit, säger jag bara!

Blev iaf chokladbollar - vilket man inte kab misslyckas så mycket med och kolakakor - som Roger sa blev goda! Sedan får Roger köpa hem muffins eller nånting sånt! Ja, jag säger då de - jag ska inte baka helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0