8 dagar i rad..


Blev jobb idag oxå, 10-17:30 har jag avverkat! Blir även jobb i morron, 11-18.
8 dagar i rad - känns på kan jag lova! ;)

Så idag blev de ingen promenad, jag var precis påväg ut - men hann inte. Hoppa i stället in i duschen och överlät Elton till Momma. Dom så snällt fixa prinsen och han till dagis. Jag har verkligen världens bästa mamma

Har nästan nyss fått maten i magen, som stod klar på bordet tills jag kom hem. De är pli på min älskade Roger! Supergott var de och jag fick tillomed över till matdosa - underbart!

Idag på lunchen var jag och shoppa kläder till Elton - han har nämligen växt ur alla sina mjukisbyxor. Så de fick bli 3 par byxor och 2 par tröjor, för några ynka kronor! Även jag fick med mej en tröja hem, rosa och fin!

Nu ska jag faktiskt trotsa tröttheten och slänga på en tvättmaskin. För jag antar att jag inte kommer ha mer energi i morronkväll.. Lika bra att få de gjort, så vi ha några kläder att ha på oss :)
Sedan ska prinsen i säng, jag och Roger ska se SOA och sedan ska jag äntligen slänga mej i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0