Louises student!


Strax efter klockan 07 kom Memme och hämta oss, dock for vi in till Memme först. Där hämta vi kamera och jag låna kläder av Memme(?)! Jag hade nämligen fått för mej att jag skulle ha långbyxor, men kände direkt att jag skulle dö av värmeslag! Så jag fick på mej en kläning - kläning två dagar i rad!

Sedan drog vi vidare mot Ljunga, där Melkers avslutning väntade. Massa fin sång, strålande sol och glada barn - precis som en skolavslutning ska vara!
Mellan Melkers och Louises avslutning, fika vi hemma hos mormor och morfar, fixa med smörgåstårtorna och gjorde de sista, innan vi for till Ånge.

Louise var superfin och såg så glad ut - helt underbart! Efter att hon gått ut på trappan och klivit på lastbilen, gick vi och köpte en välbehövlig glass! Där träffa jag på Elin, så kul att ses - var ett tag sedan nu! :)

Hemma i Ljunga igen, kom släkten och smörgåstårtan skulle ätas! Mormor hade gjort ett mycket bra jobb - supergod! Dock fick jag inte i mej värst mycket, då jag inte klarade av den, men de är så skönt att känna när jag inte klarar mer och ändå vara nöjd!

Strax efter klockan 18 for vi hemåt, då Elton var dundertrött! Han somna tillomed i bilen.. Men efter en saga och mys en stund, sov han gott igen! :)



Jag hoppas du hade en kanondag, finfina lillasyster - de är du värd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0