Birsta med Memme


I dag tog vi sovmorron alla tre, tar på krafterna att vara borta! :) Efter frukosten tog jag på mej promenadskorna och stack ut och jogga i regnet. Sedan kom Memme - vi for på Birsta och kolla ute möbler. Men hann även med fika på Charm och lite shopping - bilder kommer senare. Elton och pappa Roger var hemma och sov, medans vi var borta.

När vi kom hem vänta tvättstugan - mattor, täcken och kuddar skulle tvättas. När vi kom dit, hade nån tagit vår tvättid - åh, så arg jag blev! Men vi hade tur, gubben som hade andra tvättstugan var precis klar - så vi fick ta hans. Tack!
När vi ändå var tvungen att vara hemma och passa tvätten - satte jag igång och putsa fönstrena och dammtorka i vardagsrummet. Blev så bra - skönt att ha de gjort! Nu är de bara resten kvar..

Nu sover prinsen, jag och Roger ska se på en film, innan vi oxå kryper ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0