Dåligt med bloggande..


Har varit väldigt dåligt med bloggande nu några dagar.. Roger tjatar på mej, att jag måste uppdatera! ;)

I Förrgår var bästaste Mia här mest hela dagen. Hon busa järnet med Elton, han verkligen älskar Mia!
Vi målade naglarna, Elton oxå, jag klippte Mia, vi käka mat och surra skit. En mysig dag, en behövlig dag!
Jag tog bilder då, bla på Mia och Elons naglar, men dom är borta! Jag måste ha råkat radera dom, får dom ligger varken på datorn eller i kameran..

Igår var första dagen på dagis för Elton, efter all ledighet. Gick överförväntan, inga problem alls att lämna! Och när han kom hem, var han på toppenhumör och hade energi till tusen :) Så underbart att se! Han hade dessutom ätit mycket på dagis, vilket typ aldrig händer! Och han åt massor till middag: Fiskbullar, mums!
Memme jojna oss oxå vid middagen, bara sådär :) Hon hade varit på Birsta en snabbis och tittade in här efter åt. Så vi mumsa på glass och kaffe efter maten. Memme är verkligen Eltons favorit, ojojoj!

Idag jobbar Roger sin första dag, efter sjukskrivningen. Egentligen är han sjukskriven till den 10de, men han känner sej bättre. Och tjurig, rastlös och jobbälskare som han är, är han tillbaks :) Prata med han för ett tag sedan, då hade dom fått upp släpet iaf. Så ikväll blir han sen..

Jag ska fixa i mej lite frukost, fast de blir ju snarare lunch nu, innan jag ska hämta Eton sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0