Svårt att förstå


Jag har inte riktigt fattat att jag fått operations datum, känns overkligt! Jag har ju väntat 1½år och nu är de bara 2 månader kvar. Men de känns som att dom 2 månaderna kommer kännas längst!

Om lite mer än en månad, ska jag och bästaste Mia börja att flyta - som de så fint heter - alltså dricka Nutrilett. Mia är verkligen världens underbaraste, som ska stötta mej och "äta med mej". Jag tror inte hon förstår, hur mycket de betyder för mej. Att ha nån som verkligen ställer upp! Mia - Tack!


Kommentarer
Postat av: Marie

Håller med om att nutrilett inte är någon hit direkt..

Däremot är min personliga åsikt att modifast har bättre smak på sina produkter, och man behöver inte äta/dricka lika många om dagen..

På modifast hemsida kan man dessutom beställa hem lite billigare än vad det blir att köpa på t.ex apoteket :)

Ett stort lycka till med operationen! :)

2011-02-23 @ 16:31:10
Postat av: mia

Gulle dig! KLart ja ställer upp o käkar gotta med dig! Jag måste ju liksom försöka o komm i form jag också.. :) Men kom ihåg att jag kommer o bo hos er på helgerna, annars kommer de o skita sig för mig ;) HAHA bra karaktär man har! saknar dig! Ska vi träffas till veckan nån dag kanske? :) Ringer idag eller imorron eller nåt ! Pusssssssssssssssss

2011-02-24 @ 10:28:32
Postat av: mli

Hade jag inte varit pinnsmal så hade jag hängt på er tjejer! :) Men jag tror inte att det är så nyttigt för mig att flyta! Men jag kan ställa upp med massor med promenader i vår/sommar/höst! :D Jag längtar faktiskt som fan tills vi kan börja gå igen!

2011-02-24 @ 17:11:52
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0