Överskolning


Idag var de nämligen dags för dagispremiär för Elton, efter sommaruppehållet! Och inte bra de, han skulle dessutom byta avdelning, fröknar och få massa nya (stora) kompisar! Både jag och Roger tyckte de kändes sådär, redan när vi kom dit. Är dock glad att Roger var ledig, så han fick vara med ♥

Men Elton tog de bra, han och Theodore satte igång direkt - med bråk.. Skruttungar! :) Efter nån timme fråga jag Elton om de var okej att pappa och jag gick - och de var inga problem! Så vi vinka hejdå, utan tårar - skönt för alla tre!

När prinsen sovit klart, var vi och hämta en trött, men glad prins! Vi har sagt till att han bara får sova en timme nu, så får vi se om de går bättre med nattningen på kvällen!
Han hade ätit, sovit bra och varit glad hela tiden - så underbart att höra och både jag och Roger gick därifrån med lättare hjärtan. Kändes helt okej faktiskt!

Jag prata med Elton påvägen hem, han skulle såklart cykla hem - storkillen! :) Fråga om han hade haft roligt, vilket han hade och ville mer än gärna tillbaks i morron. Åh, vilken känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0