Slumra


När Elton sov så sent i dag, passa även jag och Roger på att slumra till på soffan. När Elton vakna, hann vi med sen middag, innan jag gick över till Karla. Där var de fullt hus! Trevligt att komma ut, träffa folk och bara vara. Jag hade dock lovat mej själv (och Roger!) att inte handla för mycket. Så, jag gick bara hem 95 kronor fattigare! Köpte några doftljus. Älskar dom! Bra gjort av mej!
När jag kom hem, strax efter 20, trodde jag Elton sov. Men tji fick jag! Han ville inte alls sova (berodde väl på att han sov så sent på eftermiddagen..). Så vi tog upp han till våran säng och lite innan 21 sov han.

Resten av kvällen har vi kikat på tv. Både jag och Roger mår sådär. Roger har ont i ryggen och jag har ont i huvudet, vi börjar nog bli gamla (som Roger sa tidigare i kväll)! Sängen lockar snart!

I morron kommer nog mormor och morfar. Vi ska äta Hasselbackspotatis och mysa. Lät som att mormor och morfar skulle låna med sej Elton på Birsta oxå. Vi får väl se hur dagen blir :)
Jag vill oxå ta en sväng på Birsta, så de skulle vi nog göra på Lördag. Passa på medans Roger och morfar är hos gammelmormor och hjälper henne.

Kommentarer
Postat av: Margona

haha va komiskt att vi skrev typ samtidgt;P ;)

2010-03-25 @ 22:51:24
URL: http://annamargonanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0