Förmiddag


Jag och Elton har haft en rikitg mys förmiddag! Elton vakna när Roger klev upp klockan 06, som vanligt.. Så, vi klev upp och satte oss i soffan. Framför Vakna och med mjölk och macka för Eltons del. När Roger kom hem vid 09, fika vi frukost alla tre.
Jag och Elton tog ett långbad, sedan klädde vi på oss och gick ut. Tog med oss snowracern och åte en sväng, hälsa på pappa Roger på jobbet. Efter de gick vi på bageriet och handla en bakelse :) Elton flörta så med tanten i kassan, så han fick med sej en kaka. Haha! :)
Elton ville som vanligt inte så in, han verkligen älskar att vara ute! När jag väl fick in han, blev de fika. Mycket uppskattat av prins Elton! Jag måste ju försöka överträffa Elton och pappa Rogers myshelg ;)

Vi har precis fått i oss lite lunch: Bacon och spagettiröra. Nu ligger Elton och sover. Ute i vagnen! De är så himla skönt ute (+8), så skönt att de börjar bli varmare, så Elton kan börja sova ute igen. Han sover ju så mycket bättre! Just nu kom såklart sopbilen, ganska säker på att Elton vaknar..

Vi ska ta och packa väskan jag och Elton, för i morron tar vi bussen till Ljunga. Jag ska jobba Onsdag och Torsdag. Ringde dessutom tandläkaren i dag, så jag ska dit 08 på Onsdag. Skönt att få veta om allt står rätt till eller inte..

Elton verka inte vakna, hoppas iaf inte de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0