Faktiskt


Natten har faktiskt varit helt okej! Vi gick och la oss redan 22:30, vilket är väldigt tidigt för oss. Då vi i vanliga fall kryper ner i sängen efter 24..
Men Elton vaknade till, så vi passa på och lägga oss. Och då Elton sov bra i natt, gjorde de inte så mycket att han vakan 05. Men han somna iaf om till 06, tack för de!

Jag har precis hunnit med en dusch. Och har precis stoppat ner Elton i sängen, än så länge är de tyst! Så jag antar att han somnat. Ska snart kika in och ta på han filten.

Ingen frukost har han ätit i dag häller. Han fick för sej att han ville ha pärbullar(!) till frukost (Roger skulle kolla vad vi skulle äta för middag, så såg han dom..). Så han fick väl de. Men han åt bara nån tugga..

Har inte varit nån bra dag i dag. Jag är på sämst humör och tycker allt känns skit! Jag har inte lust med nått och känner mej mest irriterad, på allt..

Nej, nu ska jag kolla Elton och slänga på en tvättmaskin. Nått måste jag få gjort iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0