GBP


Nu kommer den "stora" hemligheten ;)

Efter många och långa funderingar, hit och dit, tog jag ett beslut!
I November förra året, ringde jag vårdcentralen och ville träffa min läkare angående en Gastric bypass operationen.
Sagt och gjort, jag fick en tid i slutet på November.
Nervöst gick jag dit, träffa min läkare och fick en remiss skickad, direkt!
I mitten på December fick jag bekräftelse på att dom mottagit min remiss på Sundsvalls sjukhus.
I början på Maj fick jag en kallelse, den 26/5 skulle jag på bedömningsmöte på kirurgen.

Fy så nervös jag var! Men de gick väl ganska bra. Jag fick komma in, väga mej, ta blodtrycket och sedan mätte dom runt magen och så.
Sedan fick jag träffa läkaren. Han hade några enstaka frågor, ett häfte om operationen och sedan var de klart(?)!
Jag ska bli kallad till viktmöten, där vi (jag och andra tjockisar) ska träffa en dietist, psykolog och en läkare. Hur många visste inte läkaren, då dom håller på att göra om. Men 1-3 stycken. Där ska jag bli godkänd igen, vill jag fortfarande ha operationen då, får jag den.
Så, egentligen har jag inte kommit så långt alls. Och inte fått nått riktigt svar.. Men, jag är på G iaf! Och de känns så skönt att ha de första gjort. Nu väntar jag bara på resten!



Kommentarer
Postat av: Annica Kvack

Hoppas att du får operationen. Lycka till.

2010-06-02 @ 07:59:09
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

gud va läskigt, skulle också vilja gör nått åt det men bågar inte.



hoppas du får operationen :)

2010-06-03 @ 21:45:13
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0