Sällskap


I går klockan 10:30 fick vi sällskap av Emilie och Stella, sedan gick vi till Malansbadet. Blev direkt massa bad, barna såg ut att ha superkul! :)
Lite fika och sedan fick båda barnen sova en stund. Medans blev de massa skitprat, mycket trevligt! Vi fick även sällskap av Martin och Gina.
Efter att barnen sovit klart bada vi mer. Vid 16 gav vi upp, traska hemöver och vinka hejdå till Emilie och Stella. Jag och Elton packa in och strata tvättmaskinen.
När Roger kom hem la vi köttet i marinad och for och handla. Hemma satte vi oss på balkongen, grilla och njöt. Då vi åt så sent, hann vi bara på med jamas och sedan skulle Elton sova. Sluta med att vi somna alla tre.. Jag fortsatte att sova, gud så skönt! Dock har Elton sovit jätteoroligt i natt..

I morse fick jag sovmorron, strax efter 08 klev jag upp. Vi har hunnit käka frukost, städa, vikt massa tvätt, diska, Elton har badat, vi har löst Melodikrysset och nu sover Elton. Jag och Roger ska duscha, så vi är klar när Elton vaknar. Då vi får se vad vi hittar på, men ut ska vi iaf! Solen lyser, de är monligt, men väldigt varmt. Skulle bli ända upp till 29+ i dag. Jag älskar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0