Fortfarande


Finvädret håller fortfarande i sej! Och när Elton dessutom vakna 07 i morse, så kunde inte dagen börja bättre :)
Vi klev upp och diska, fixa frukost (som Elton åt hur bra som helst, tack för de!) och fundera på vad vi skulle göra av dagen. Både Martin och gammelmormor fråga om vi ville med in till stan. Och då jag lovat Elton att åka buss eller tss, som han säger, fick de bli så! Jag och Elton duscha, packa med oss de vi skulle och stressa bort till bussen. Hur mycket tid man än har, blir man alltid tvungen att stressa tillslut!
Elton var helt extas när bussen kom :) Så kul att se han glad, jag älskar han leende! Blev en surmin i Birsta, när vi var tvungen att byta buss. Men när den andra väl kom, blev allt bra igen!

Inne i stan mötte vi upp gammelmormor och Melker. Men Melker skulle umgås med kompisar, åka karuseller och käka mat. Så vi gick på stan och åt, träffa Martin och Gina och kikade runt. Elton sprang runt, runt, runt. Tillslut tvärsomna han i vagnen, utan ett ljud!
När Melkers pengar var slut, for vi hem ;) Roger kom och hämta oss, släppte av mej och Melker hemma, sedan for han och Elton med Marko och fixa med bilen. Melker fastna vid datorn och jag somna på soffan ;)

När pojkarna kom hem fixa vi middag (som Elton oxå åt, tack igen för de!), diska och fixa allt innan nattning. Elton var tjurig i kväll, men han somna ju sent i dag på dagen, så de hade jag räknat med..
Nu är de bara jag som är vaken. Alla sover och snarkar. Jag funderar på om jag ska se film eller om jag ska börja läsa boken. Drar mej för att läsa den, då den kommer gå fort att läsa ut, eftersom att den är så tunn ;) haha!

I morron då? Ja, Roger jobbar lång pass. Så han är inte hemma förrän mot kvällen. Melker ska till gammelmormor. Jag och Elton har inga planer, än så länge. De ska iaf vara sol och 25+, så nått bus ska vi nog hitta på :) Måste ta vara på dom soliga dagar vi får!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0