Typiskt


Är de inte typiskt! Dagen då jag får chans till att sova, då ringer telefonen strax innan 08! Hmm.. De var Roger som sa att fönstergubbarna (dom ska göra efterkontroll på våra fönster) skulle komma snart, kul!
Men, innan jag ens han lägga på, ringde Therese! Hon mådde mycket bättre i dag, så de blir en tur på Birsta iaf! :)

Nyss var gubbarna hit och kolla, var typ bara in och vände. Berätta att dom ska fixa nya lister till balkongdörrarna, sedan gick dom.. Nödvändigt? Kunde vi ju lika gärna lämnat in en lapp..
Jag hann ju knappt med mej, så jag öppna dörren i morronrocken ;) Haha! Nu sitter jag i sängen igen, myser under täcket och saknar Elton! :) Ska snart ringa och höra med mormor hur natten var, men man vet aldrig om Elton får för sej och sover länge, så jag väntar ett tag.

Jag har sovit jätteoroligt i natt, vet inte varför.. Men tänkte att de gjorde ju inte så mycket, då jag skulle få sovmorron. Visst!
Jag funderar på om jag ska masa mej upp, äta lite frukost och göra mej halvklar iaf. Therese och Troy skulle komma vid 10. Och de är ganska skönt att sega på, för engångsskull! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0