Stan


I går kväll vid 19:30 byttes jag och Roger av, han tog över Elton och jag for med Jennie. Vi hämta upp en kompis till Jennie, sedan for vi mot stan och hem till henne.
Där myste vi med massa tända ljus och gott att dricka. Efter ett tag kom de fler kompisar till Jennie, jag kände ingen av dom. Dock tycker jag att de är roligt att träffa nytt folk. Men, när folket hade presenterat sej, sa dom inte många ord. Satt på sitt hörn och drack sitt vin/öl. Ingen förfest i min smak! De var iaf jättekul att träffa Jennie!
Efter 01 kom vi på att vi skulle gå ut, lite sent tycker jag. Och fullt var de över allt eller så var de toklånga köer! Vi hamna iaf på Allstar(?), har aldrig varit där förut. När vi väl kom in, var de fullt i garderoben. Så vi vände och gick..
När jag ändå hade slutat druckit innan 24, tyckte jag att de var nog. Orkade inte köa, utan ville hellre hem. Så jag traska till bussen, som skulle gå 02:15. Visst! Självklart gick de ingen buss då. Utan den gick 02:45, kallt var de ute oxå.. Så jag gick och satte mej på Kebab City, kolla på fulla människor och skratta för mej själv! Haha :)

Lite efter 03 var jag hemma. Oj, vilken tid de tog att gå hem! De snöa ju som bara den.. Hemma snarka båda mina prinsar. Roger vakna när jag kom hem, sedan somna vi ganska fort båda två.
06:30 ville Elton ha morron i morse. Tur att jag har världens bästa sambo, som klev upp med han då! Dock tyckte Elton att jag skulle kliva upp.. Så han sprang in till mej X antal gånger. Hoppa på mej, skulle borsta håret på mej, pussa och krama mej och visa alla sker han hade. Skitunge! :)
Efter 09 gav jag upp, då fick de bli mysfrukost i stället!

När Elton skulle sova lunch, tog vi och sov allihopa. Sov 1½ timme, så skönt! När vi klev upp gjorde vi ett försök till lunch, men Elton nobba den.. Så vi tog och städa i stället. Gammelmormor ringde och ville ha kaffe. Och självklart fixa vi de! Vi har ju inte sätts på över 2 veckor. Hon har ju varit i Aruba och kom hem i går eftermiddag. Elton blev superduperglad då han såg hon! :) Hon fick världens längsta kram!
Sedan drack vi kaffe/dricka, kolla på bilder sedan resan, åt lussebullar och Toblerone som gammelmormor hade med sej :) Elton åt russina och chokladen, som tur var hade vi tagit av tröjan ;)

Gammelmormor hade med sej ännu mer godis, 2 badlakan till Elton, en keps till Roger och ett halsband/armband (man kan ha de som man vill) till mej. Elton skulle fått ett par byxor och en tröja, men gammelmormor tror att hon glömt de på hotellet.. Synd :/
Efter fikat klädde vi på oss och gick ut, Elton kom med skorna och ville promt gå ut! :) Åkte snowracer och skotta. Men bilarna var mer intressanta. Så vi tog en sväng på Willys, handla lite smått. Skulle lämna tillbaks Elton skor oxå, som gått sönder. Men de var stängt, typiskt!

Elton har varit jättegrinig hela dagen! Verkligen missnöjd med allt, grinat, velat haft tutten och snutten mest hela tiden, varit i famnen, inte ätit nått och testat alla gränser som går!
Vet inte om de är de, men han hade 2 nya tänder ner, som hade ploppat upp. Hoppas att han vaknar på bättre humör i morron iaf!

Nu ligger han och sover. Vi natta tidigare i kväll, då de bara var grin. Tog ett tag innan han somna! Jag och Roger ska se på film och äta godis! :) Bäst att jag ger upp bloggandet nu, så jag iaf hinner se början av filmen, innan jag somnar ;)

Lite bilder kommer i morron! Dock inga från i går kväll, då kamera laddaren är kvar hos mormor och morfar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0