Duschen


Jag har precis klivit ur duschen, noppat ögonbrynen och borstat tänderna (sent, jag vet!). Sitter i morronrocken fortfarande, men Elton sover så jag vill inte gå in i sovrummet och störa han.. Men han vaknar nog snart ändå.

Han hade lika svårt att somna i dag oxå, bara grin.. Men när jag la mej med han, så somna han direkt! Kanske att han vill ha lite exktra närhet just nu?

När prinsen vaknar ska han få lite gröt. Han nobba nämligen frukosten totalt i morse! Sedan ska vi få på oss lite kläder och ta pulkan (antar att de är bäst beslut, då de toksnöar ute..) och kila bort på Kyrkis. Elton måste leka av sej lite, i dag är de bara tjurigheter och testande av gränser!

Nu vaknar prinsen :)

Kommentarer
Postat av: anne

lämnar en kommentar så du ser vem det är som läser :D alltid kul att se.

2010-02-04 @ 12:06:36
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Söt unge på headern :D

2010-02-04 @ 12:17:15
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0