Verkligen


Jag har verkligen längtat tills Elton ska komma hem! Men redan i går kväll, när han kom hem, börja trotset (värre än värst!)! Och i morse fortsatte de..
Han drog mej i hårt, jag sa nej, han fortsatte, han hånflina och skratta och fortsatte ändå dra i håret. Jag hatar när han gör så, bara flinar och fortsätter! De är så nonchalant (stavas?)! På nått vis, känns de som att trotset blev värre sedan han var borta(?).
Jag har tappat humöret på tok för många gånger redan, höjt rösten X antal gånger, har sjukt dåligt samvete och dagen har inte ens börjat.. Att de dessutom spöregnar ute, så vi inte kan gå ut, känns bara ännu pissigare! Fy, vilken dålig start på dagen..

Förutom alla duster i dag, har vi hunnit rensat i våra garderober (Roger får fixa in själv, bäst så!), vikt om, vikt in rentvätten, tvättat några maskiner och väntar på en till nu.
Vi ska snart fixa lite lunch, sedan ska vi krypa ner i sängen och sova en stund. Jag hoppas verkligen båda vaknar på bättre humör!

Nu väntar iaf en bajsblöja ;)

Kommentarer
Postat av: Niccan

Kan ju trösta dig med att det är typiskt 2-årsåldern... Alexander och hans jämnåriga är likadana. Men visst är det jobbigt! Och dåligt samvete får man speciellt nu sen Beatrice kom och det känns som att man inte hinner med honom längre...

2010-08-04 @ 12:01:05
URL: http://niccan.blogg.se/
Postat av: Margona

Ja de ska bli så roligt:D

Du jag känner igen de där med håret och nypningen med mera:/ Vad ska man göra för att dom verkligen ska förstå att dom gör en illa? :/



Har glömt att svara på ditt förra svar;P Men ja jag jobbar för fullt på hemtjänsten i stöde o älskar verkligen de jobbet:) O på måndag som kommer börjar freja på dagis:/ Är lite små nervös, Har din lilla kille börjat?:)

Kram

2010-08-04 @ 13:50:50
URL: http://mammatillfreja.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0